Din indkøbskurv er tom.

Subtotal: 0,00 DKK

Privatlivspolitik

Vi har opdateret DWines privatlivspolitik

Her hos D’Wine passer vi godt på dine persondata både før og efter den 25. maj 2018. Det omhandler både D’Wine ApS, D’Wine Bar og Restaurant D’Wine. Fredag den 25. maj 2018 træder EU’s nye persondataforordning og databeskyttelseslov i kraft. Den forkortes populært til GDPR, hvilket stammer fra "General Data Protection Regulation".

 

Hvad skal du gøre?

Ingenting. Vi har kun de oplysninger, du har givet os med dit samtykke. Det betyder ifølge GDPR, at du ikke skal gøre yderligere.

 

Hvilke oplysninger har vi?

Privatkunde

Vi har kun de oplysninger, som er nødvendige for at kunne give dig en god kundeoplevelse. Når du handler hos D’Wine ApS, D’Wine Bar og Restaurant D’Wine (det kan være på d-wine.dk, i baren, i restauranten eller via telefonen), så beder vi kun om almindelige personoplysninger. Det kan være navn, leverings- og faktureringsadresse, telefonnr. og mailadresse. Hvis der ikke har været købsaktivitet på din konto i 5 år, så slettes dine oplysninger fra vores økonomisystem. For at sikre dine persondata bedst muligt har vi indgået en databehandleraftale med alle de systemer, som vi bruger i dagligdagen.

 

Anvendte systemer

  • Økonomisystem: e-conomic
  • Hjemmesidens CMS: Magento
  • Fragt (privat): Pakkelabels, Xpressen, DSV, Fjerritslevbudet
  • Nyhedsbrev: MailChimp

Alle de systemer vi anvender, er beskyttet af kodeord, som opdateres jævnligt for at sikre den størst mulige sikkerhed. Kun medarbejdere hos D’Wine ApS, D’Wine Bar og Restaurant D’Wine har adgang til disse systemer. Den enkelte medarbejder har udelukkende adgang til oplysninger, der vedrører det firma, hvor du handler. Kort sagt er der ingen samkørsel mellem de tre firmaer. 

 

Håndtering af interne dokumenter for privatkunder

 Alle medarbejdere hos D’Wine ApS, D’Wine Bar og Restaurant D’Wine udsender ikke referater, mails eller lignende digitalt, da de kan indeholde personfølsomme data. Disse hentes i stedet via link. Medarbejdere opbevarer maksimalt personfølsomme data i seks måneder og derefter slettes de. Medarbejderne dokumenterer dette i en logbog i vores database. Logbogen er beskyttet af et kodeord. Det gør vi for, at forløbet med kunden altid kan dokumenteres.

 

Nyhedsbrev

På hjemmesiden d-wine.dk kan du tilmelde dig D’Wine ApS’ nyhedsbrev om vin, vintilbud, arrangementer, rejser til udlandet med mere. Nyhedsbrevet lander i din mailboks 2-4 gange om måneden. Når du tilmelder dig D’Wine ApS’ nyhedsbrev, accepterer du:

  • Jeg accepterer, at D’Wine ApS sender mig nyhedsbreve 2-4 gange om måneden.
  • Jeg er informeret om, at jeg til enhver tid kan framelde mig nyhedsbrevet ved at kontakte D’Wine ApS på telefonnr. 5080 1231 eller via mail: info@d-wine.dk
  • Jeg er indforstået med, at D’Wine ApS ikke videregiver mine personoplysninger til tredjepart og kun anvender disse til internt brug.  

 

Erhvervskunder

 Vi har kun de oplysninger, som vi er nødvendige for at kunne give dig en god kundeoplevelse som erhvervskunde. Det betyder virksomhedens navn, dit navn, leverings- og faktureringsadresse, telefonnummer, CVR nr. og mailadresse.

 

Håndtering af interne dokumenter for erhvervskunder

 Alle medarbejdere hos D’Wine ApS, D’Wine Bar og Restaurant D’Wine udsender ikke referater, mails eller lignende digitalt, da de kan indeholde personfølsomme data. Disse kan i stedet hentes via link. Medarbejdere opbevarer maksimalt personfølsomme data i seks måneder og derefter slettes de. Medarbejderne dokumenterer dette i en logbog i vores database. Det gør vi for, at forløbet med kunden altid kan dokumenteres.

 

Anvendte systemer

For at kunne yde den bedst mulige kundeservice anvender vi nedenstående systemer, når vi håndterer ordrer fra vores erhvervskunder.

  • Økonomisystem: e-conomic
  • Fragt (erhverv): Pakkelabels, Xpressen, DSV, Fjerritslevbudet

 

Leverandører

D’Wine ApS importerer varer til Danmark fra Spanien og Tyskland. I D’Wine ApS’ arbejde med import anvendes kun de oplysninger, som skal bruges for at importere til Danmark. Det er virksomhedens navn, kontaktpersonens navn, adresse, telefonnr., CVR nr., mailadresse og betalingsinformationer.

 

Håndtering af interne dokumenter for leverandører

Alle medarbejdere hos D’Wine ApS udsender ikke referater, mails eller lignende digitalt, da de kan indeholde personfølsomme data. Disse kan i stedet hentes via link. Medarbejdere opbevarer maksimalt personfølsomme data i seks måneder og derefter slettes de. Medarbejderne dokumenterer dette i en logbog i vores database. Det gør vi for, at forløbet med leverandøren altid kan dokumenteres.

 

Anvendte systemer

I vores arbejde med import anvender vi følgende systemer for at kunne behandle faktura og fragt.

  • Økonomisystem: e-conomic
  • Fragt: DSV

 

Samtykke til markedsføring

 Ifølge GDPR skal du have mulighed for at tilbagekalde dit samtykke. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit markedsføringssamtykke ved enten at klikke på afmeldingslinket i vores nyhedsbrev eller ved at skrive til os direkte på info@d-wine.dk eller ringe til os på telefonnr. 5080 1231.

 

Jobansøgninger

 Når du søger job hos D’Wine ApS, D’Wine Bar og Restaurant D’Wine, slettes din ansøgning, når jobbet er besat, med mindre andet angives i jobopslaget, eller det aftales med den enkelte ansøger at gemme ansøgningen.

 

Har du spørgsmål?

 Du skal være velkommen til at ringe til os mandag – torsdag kl. 08:00 – 16:00 og fredag kl. 08:00 – 15:30. Vores telefoner er 5080 1231. Du kan også skrive en mail til info@d-wine.dk.

 

Vi hos D’Wine ApS, D’Wine Bar og Restaurant D’Wine passer på dine oplysninger både før og efter den 25. maj 2018.

 

 

 

FRI FRAGT

På ordrer over 599 DKK
 

VINGAVER

Se vores udvalg
 

BESØG D'WINE BAR

Vores vinbar i Aalborg